the apocalypse

  • ۰
  • ۰

am I even human

.
نمیدونم انگار یادم رفته که بنویسم راجب خودم. مثلا متنایی و میخونم که چندسال پیش مینوشتم و اینطوریم که اینا واقعا خوبن. چجوری این چیزا به ذهنم میرسید؟ الان ذهنم خالیه. دنبال یه چیزیم که بهم حس بودن بده. یه حسی. هر حسی. ولی بازم ذهنم خالیه خالیه.
و اوکی. نمیدونم. زندگی من مزخرفه یا من آدم مزخرفیم؟ یا آدمای اطرافم مزخرفن؟ فک نمیکنم. چون الان اینجا یه محیط جدیده و من بازم احساس راحتی نمیکنم. یعنی هیچ جا احساس راحتی نمیکنم تقریبا. هیچ جا. پیش هیچکس. و فک میکردم این قضیه یه جور معجزه‌آسایی تغییر میکنه و من آدم جدیدی میشم ولی اینطوری نیس. همه چی فقط بدتر میشه. یعنی من بدتر میشم. یا نمیدونم.
واقعیتش اینه که حس میکنم تا حالا تو زندگیم هیچ کار جالب توجهی انجام ندادم. و من میدونم که این خیلی بده. میدونم که یعنی چقد اعتماد به نفسم پایینه راجب خودم. ولی نمیدونم چرا اینجوریم. آدمایی هستن که تو شرایط بدتر از من بزرگ میشن ولی راجب احساساتشون حرف میزنن. راجب خودشون حرف میزنن. من نمیتونم. واقعا دردناکه برام. و هیچ راهه فراری از این قضیه پیدا نمیکنم نمیدونم شاید باید برم پیش روانپزشک؟ شاید یه چیز واقعا اشتباهی وجود داره راجب من.
یا شایدم نه. نمیدونم.
فقط اینکه چندسال پیش بهتر بودم و فک میکردم که نیستم. فقط اینکه این خونه بهم احساس خفه شدن میده. و اینکه میدونم خوابگاه این داستانام همینطوریه ولی بازم یه نقطه امیده و من فکر میکنم که شرایطمو بهتر میکنه.
هیچی تو زندگی من اونطوری که میخوام نیست و نمیدونم باید راجب چی حرف بزنم. نمیدونم چیکار کنم. نمیدونم چجوری از آدما متنفر نباشم فقط به خاطر اینکه نرمال و عادی ان و یادگرفته ان که روابط اجتماعی درستی داشته باشن. و چجوری از خودم متنفر نباشم که هیچ زمانی رو صرف شناختن خودم نمیکنم اما مشکلی ندارم که هرچیزی که وجود داره رو راجب کاراکتر موردعلاقه ام بدونم و راجبش بنویسم و ساعت ها بهش فکر کنم. ولی به خودم که میرسه هیچی نمیدونم. هیچی . و همه چی مسخره به نظر میاد. همه چی. خیلی زیاد. و یه جورایی creepy. و . نمیدونم. خیلی بد. از پارسال چیز خوبی یادم نمیاد. از سال قبلشم. یه سری آدم که واقعا آدمای بدی نبودن ولی من بازم ازشون متنفر بودم فقط به خاطر اینکه آدم بودن. نرمال بودن. میدونی چی میگم؟ 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • the creepy alien

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی